Ssandraan

2013-03-26
22:35:46

Cause you had a bad day
Yeah that's right! Haft en dålig dag idag, inget har gått som jag vill och allt har bara kännts allmänt skit.. Praktik såklart, jag vill ha påsklov haha! Menmen trivs så bra så jag överlever ändå! Dessutom är det sista dagen imorn innan jag tar en riktig långhelg! Underbart! Har varit asskönt väder idag, när vi var ute med barnen förut stod jag i solen och bara njöt av hur mycket den faktiskt värmde. Åh dom har världens sötaste dammsugare på jobbet också! Jag dör, en sån ska jag ha! Ja, tydligen så kan dammsugare vara söta haha!
Förutom praktiken har jag väl typ bara pluggat idag.. Usch! Suger! Det har verkligen inte gått bra idag.. Försökt spela in en bra muntlig uppgift, vilket tydligen var jävligt svårt..  Höll på att ge upp och bara skita i det, men efter en dusch och lite våfflor hade jag fått lite ny energi så att jag kunde fortsätta. Sista dagen för den uppgiften imorn så får väl ta och göra klart resten när jag kommer hem ifrån praktiken! Det tar verkligen energi att hinna med allt.. Man ska ha praktik, man ska söka jobb, man ska plugga, man ska träna, man ska hinna med kompisar och man ska(behöver) vila. Jag skulle ju kunna skära ner lite på praktiken, men då förlorar jag ju pengar så det vill jag inte heller.. Men jag ska klara det ändå!
 
Nu ska jag snart krypa ner.. Kul inlägg jag vet! Men ah, usch ingen bra dag idag.. Höres imorn eller nåt!
 
Godnatt!
 
  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: