Ssandraan

2013-03-24
14:10:05

Don't give me hope

Ligger i sängen och tittar på film, mår bra trots gårdagens festande. Tittar på En häxa i familjen, nostalgi! När jag tittat klart på den blir det nog att gå en sväng med Lovisa och prata igenom kvällen som var.
 
Igår då! Fest hos Folke med det vanliga folket, sköj! Det är alltid kul att festa med dom, skönt gäng! Vi körde väl på som vanligt med dricka, spel, tjöt osv! Senare drog vi till stan. Subway, donken och sen drog jag och några till husaren. Bogrens är ju dock mycket bättre, men det var sjukt lång kö där. Var med på kort med grabbarna, fuck haha! Hatar att vara med på kort på sånna ställen menmen. Var väl en bra kväll.
 
Nästa vecka är det ju påsklov. Mitt första påsklov utan lov.. Hade ju varit asgött att vara ledig hela veckan, men är ju ledig fredag iaf, gött det! Då blir det utgång på torsdagen! Aslängesen jag var ute en torsdag ju! Påskafton blir det ju också fest såklart! Jullet kommer ju hem ifrån Luleå i veckan med, yeeey äntligen!:D
 
Hepp nu ska jag väl fortsätta titta på filmen! Ha det bra!
 
 
Don't give me hope when there is no chance and don't give me a chance when there is no hope..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: