Ssandraan

2013-03-04
20:00:21

Fest och blod
Hejhej! Glömde visst av att blogga igår! Menmen.. Jag kom iaf hem för en stund sedan. Jag och Bosse har varit i Skövde och lämnat blod. Lite läskigt var det allt, men det gick bra iaf! Jag lever ju iaf! Efter kss blev det käk på donken och sen hem!
Annars idag har jag jobbat 9-16.30 så inte hunnit med så mycket mer då vi åkte till Skövde så fort jag slutat.
 
I lördags var det ju fest! Det var askul! Var ju som sagt fest hos Linus och sen utgång på bogrens! Som jag brukar säga, skönt folk = skön fest! Vi drog väl fram mot stan vid halv 12 elr nåt, sen en sväng in på donken innan vi drog till bogrens. Asmycket folk! Dansade, tjötade och ja, hade det bra. Haha herregud blev ju en lite awkward situation för mig som jag aldrig trodde att jag skulle behöva vara med om! Så jävla fult! Som vanligt när man är ute så försvinner alla åt olika håll efter ett tag haha. Men jag klagar inte jag hade det bra ändå! Awesome kväll iaf, fler sånna tack!
 
Nu ska jag skynda mig till tven för att titta på familjen annorlunda. Tjingeling!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: