Ssandraan

2013-03-08
22:34:27

How can you feel alone in a room full of people?
Hey. Sitter framför tven och bara tar det lugnt. Det är väl inget bra alls just nu att titta på. Funderar på att leta fram någon bra film och sedan krypa ner, trött tjej här! Det är ju fredag idag, REDAN! Veckorna springer iväg! Idag har jag jobbat 8-16, längre dag än vanliga fredagar då jag har praktik, men gött med pengar! Kul att få jobba med något man tycker om! Efter jobbet blev det hem och ta det lugnt ett par timmar. Nu ikväll har jag och Lovisa haft fredagsmys med tacos och gladiatorerna!
 
Har varit så trött hela veckan, men det beror väl på blodgivningen.. Kanske ska vara mer noga med att äta och dricka ordentligt och ta järntabletterna som man fick med sig hem. Har ju inte varit hemma och vilat något alls i veckan, kanske hade varit bra med lite vila. I onsdags var det dans, gick väl bra, dock kände man ju av att man blev lite tröttare än vanligt. Älskar verkligen dansen, fattar inte hur jag kunde ha uppehåll förra terminen. Dansen får en verkligen att må bra. Ibland blir dansen som en liten flykt ifrån vardagen, man går in i dansen och släpper allt annat, det är skönt.
 
Imorn blir det fest och utgång i Skövde, nice! På söndag blir det bara att ta det lugnt och ladda upp inför en ny vecka på jobbet/praktiken.
 
Hepp nu ska jag titta på film tror jag. Byebye!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: