Ssandraan

2013-03-13
23:27:00

If the sky would fall, I'd survive it all
Dagen har bestått av praktik, plugg, fika med bästa vän, plugg, dans, grey's, plugg.. Nu blir det krypa ner och sova. Hur ska jag orka med praktik+jobbsök på heltid samtidigt som jag måste plugga en jävla massa? Kommer ju inte orka.. Tänk om jag inte blir godkänd i engelskan? då blir jag kvar i den här jävla skiten på af ett år till och det vill jag verkligen inte.. Jag hatar att ha den här pressen på mig. Fixar jag inte engelskan så skiter sig allt med mina planer inför hösten, då går allt åt helvete. Just nu känns det hopplöst, jag är riktigt trött och känner att jag inte kommer orka, att jag inte kommer klara det, men det är väl bara att kämpa på! Inte fan kan jag ge upp! Idag var en dålig dag, men imorgon blir bättre.
 
Dansen var kul som vanligt! Skönt att komma ifrån allt för en stund. Vi är i full gång med sagadansen, det kommer nog bli awesome! Vi har kommit ganska långt även om vi bara hållt på med den dansen i typ 40min eller nåt sammanlagt. Gillar när det går fort fram och alla hänger med, till skillnad på hur det var i den gamla gruppen då man var tvungen att gå igenom allt typ 100 gånger.. haha.
 
Måste sova nu, eller försöka iaf. byebye..
 
   
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: