Ssandraan

2013-03-01
22:57:57

If you let me, here's what I'll do
Fredagsmys framför tven! Scary movie 4! Haha kanske inte den mysigaste filmen men! Det är alltid skönt att bara vara hemma och ta det lugnt på fredagar! Bara laga god mat, titta på tv oså. Idag blev det hasselbackspotatis och kyckling, gött! Americas funniest homevideos är standard på fredagar! Annars har jag hunnit med att nästan göra färdigt denna första uppgiften i engelskan, bara lite finslipning kvar! Gött att bli klar i god tid, sista inlämningsdagen för den är 12 mars.
 
Som vanligt så har det varit praktik idag. Även idag var det jättelite barn. Lite segt blir det när det är fler fröknar än barn haha. Idag var vi tre extra utöver den vanliga personalen, jag och en till praktikant, sen en som gick brevid. Slutade vid 3 iaf, då blev det hem en sväng innan jag och Lovisa drog iväg till Skövde. Kollade i affärer, fick bara med mig en hoodie hem, mysig! Annars har jag inte hunnit med så mycket mer idag! 
 
Imorn är det lördag och då är det party som gäller! Fest hos Linus och sen utgång! Kommer nog bli super! Det är ju helgen efter löning och då är det bogrens XL, har varit på det nångång förut och det är asnice! Brukar alltid vara asmycket folk på bogrens på lördagar, det är nice!
 
Får väl se om jag skriver något imorn innan vi drar till Skövde annars hörs vi säkert på söndag!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: