Ssandraan

2013-03-10
22:41:29

It's all because of you
Juste! Igår var det ju finalen av mello! Robin Stjernberg vann med låten "you" me like! Jag tycker låten är bra! Igår när vi mitt under festen fick reda på att han vann blev både jag och Lovisa glada haha! Dock så har det ju varit ett jävla klagande både på facebook och i tidningar om att det borde varit Yohio som vunnit eftersom han som fick flest röster av svenska folket. Jag tycker att det är lite löjligt.. Visst borde det vara svenska folket som har de avgörande rösterna, men Robin fick ju höga poäng av folket också så det är ju inte så att folket inte gillar honom. Sen det där med att Sverige och Europa inte är redo för Yohio?? Skulle det vara hans extrema utseende som avgjorde? Tror nog att de röstar på låten och inte på utseendet. Han är liksom inte den första i melodifestivalen med ett annorlunda utseende. Låten är som vilken låt som helst, inget speciellt eller extremt med den som Europa inte skulle vara redo för. Kanske bara att inse att Robin var bättre? En del på facebook kan ju bara inte acceptera att han vann utan måste göra 100 inlägg och klaga.. Haha och nu måste jag klaga på de som klagar.
 
Jag gillar iaf Robin och det kan säkert gå bra för honom i Eurovision sen!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: