Ssandraan

2013-03-19
22:01:39

Jag drar en lögn varje gång de frågar hur jag mår
Åh gud vad jag vill ha sommar nu! Sol och varmt! Kunna gå i shorts och utan jacka, underbart ju! Idag har vi pratat massa om midsommar och då längtar man ju ännu mer till sommaren! Hoppas våren kommer snart iaf. Nu är det iskallt, man fryser ihjäl hur mycket kläder man än tar på sig när man går ut, det blåser som fan ute och det är inte skönt nånstans! Men det måste ju vända och bli varmare snart!
 
Annars då? Tisdag idag, andra dagen på en ny vecka och va händer? Idag har det varit praktik, en rätt lugn dag då det inte varit så många barn, vilket det iofs inte har varit de senaste två veckorna?:O Rätt skönt ändå, dels för att varje barn kan få mer tid/uppmärksamhet och dels för att man hinner med att greja med annat också. Slutade strax innan 4 då det inte var några barn kvar. Drog hem en sväng och sen blev det julius med Lovisa, tjocka som vi är! Som sagt massa tjöt om midsommar och annat, härligt! Sen har jag hunnit med lite plugg också, duktigt! Kapitlet som jag håller på med nu ska vara klart nästa onsdag, har tänkt försöka bli klart med det denna veckan så att jag slipper stressa med det måndag och tisdag nästa vecka.
 
Åh! Det kommer ju in så mycket snygga kläder nu och jag vill bara shoppa massor! Kläder, skor, smycken, väskor och ah massa annat! Älskar shopping! Slänger upp några wanties nångång i veckan!
 
Nää nu ska jag skriva några ord till på engelskan och sen gör mig redo för att krypa ner! Godnatt!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: