Ssandraan

2013-03-10
17:23:25

Kaaaaoz
Hey! Jag har precis varit jätteduktig och pluggat engelska hur länge som helst! Skönt att få lite gjort nu när man ändå är ledig. Söndag är ju bakisdag, men jag är ju inte bakis så då var det bara att passa på att plugga ;) Nu tänker jag iaf inte plugga mer idag! Just nu väntar jag på maaaaat, är ashungrig så hoppas det är färdigt snart!
Annars idag så blir det nog inte mycket mer gjort. Kanske en powerwalk sen eller städa rummet eller bara ta det lugnt och ladda upp för en ny vecka!
 
Igår var det ju som sagt fest! Jag, syrran och Lovisa kom till Folke vid 7 och då blev det all in som vanligt! Det var vi och grabbarna haha, men det är kul! Brukar ju oftast sluta i kaos och igår var nog inget undantag haha. Vid halv 11 tittade jag och Lovisa på klockan och tänkte äh det är lugnt vi behöver ju inte gå än på ett tag och sen baaam så var klockan mycket. Vet inte riktigt när vi kom där ifrån, men alla var jävligt sega så det tog ju ett tag att komma iväg. När man ska från förfesten till krogen blir det ju alltid sånt kaos, alla är sega, folk försvinner och det tar alltid 100 år att gå en väg som vanligtvis tar 10-15 minuter. När vi väl var framme i stan så drog vi till donken och sen var det helt plötsligt bara 1 timme kvar så då var det ingen ide att gå in på bogrens. Var skitkallt ute så vi drog till rese och chilla tills bussen gick. Det var en askul kväll iaf!
 
Det blir en tuff start på veckan imorn. Jobbar 7.30-16-30 på ett annat dagis än det jag brukar vara på. De flesta dagisen i stan är stängda imorn då personalen ska iväg nånstans. Axet som jag jobbar på imorn är ett av de få dagis som är öppna imorn, därför kommer det komma barn ifrån andra dagis också och sen är det nog bara vikarier som jobbar. Kommer bli tufft helt enkelt haha!
 
Hepp det var allt jag hade att säga nu! Ha det bra!
 
 
 
Vad håller ni på med egentligen?? Jadu, det undrar jag med..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
    

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: