Ssandraan

2013-03-22
20:48:05

Kasta bort problemen jag vill va glad för att jag lever
Hey! Fredag och helgen är här, underbart! Ligger och lyssnar på mucik och grejar lite. Har precis käkat pizza ifrån happy time, inte ens gott, inte alls vad jag var sugen på idag så åt nog inte ens halva halva, usch! Jaja var inte speciellt hungrig heller. Jag och syrrorna ska ha lite systermys snart, spela spel och så, nice!
 
Hade ju sovmorgon, kunde sova till 10 idag, men jag vaknade 9 och gick upp. Vad är det för fel på mig?! Fast det är gött att komma upp i tid ändå. Sen hade jag iaf praktik 11-15. Måste ju säga att ungarna på mitt dagis är underbara, trivs verkligen! Haft sån tur som fått vara där så pass länge!
 
Annars idag har jag pluggat(ovanligt!) men nu har jag inte allt för mycket kvar att göra på detta kapitlet som ska vara klart nästa vecka! Har väl inte hunnit med så mycket mer än det idag.
 
Imorn är det lördag(för er som inte visste det) då blir det feeest, skräll! Men får ta en nykter helg snart, nångång när det passar haha. Inte nästa helg då är det påsk, helgen efter det är det Stockholm, helgen efter det har jag för mig att det var nåt? men sen kanske jag kan ta en nykter helg!;) Jaja får se!
 
Hepp nu ska jag göra mig redo för spel! Tjingeling!
 
 
Hoping for the best, but expecting the worst

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: