Ssandraan

2013-03-14
22:53:02

Some people are so poor, all they got is money
Hejhej! Idag är en bättre dag, idag är faktiskt en bra dag. Vet inte varför, men allt har känts bra idag, skönt! Jag har haft praktik, pluggat, tagit en powerwalk och solat. Pluggandet har gått riktigt bra idag! Var asskönt att komma ut på en powerwalk också! Det var längesen jag tog en pw, det är ju inte så kul när det är så kallt så det blir ju inte lika ofta då. Hoppas våren kommer tillbaka snart så man kan komma igång ordentligt igen.
 
Btw! Har jag berättat att jag fått förlängt på praktiken?! Skulle ju egentligen haft till 28/3 men nu blir det till 30/4. Gött! Kul att få vara kvar ett tag till och skönt att slippa tänka på vad man skulle gjort annars. Tror faktiskt att det är så att de på AF inte orkar lägga ner tid på mig, på att fixa något annat än praktiken, eftersom man egentligen bara får ha praktik på samma ställe i 3 månader och jag kommer att ha i 5 månader. Dock så ska jag skära ner lite på praktiken för att hinna med pluggandet. Börjar med att skära ner 3h/veckan eftersom det är det jag kan skära ner utan att något med AF förändras. Om det skulle bli så att jag måste skära ner ännu mer måste jag prata med dem först. Det blir minus 3 timmar på fredagar framöver, fredagar blir alltså en riktig kortdag!
 
Imorn är det ju redan fredag och helg igen, ska bli så skönt. Som sagt en kort dag på praktiken, 9-11:30, sen blir det hem och plugga, städa och greja hela dagen. På kvällen blir det som vanligt fredagsmys! På lördag blir det troligtvis fest och utgång!
 
Hepphepp nu ska jag krypa ner och titta på Desperate housewives! Godnatt!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: