Ssandraan

2013-03-15
18:12:51

Städa, städa varje fredag oså varje jul!
Har precis storstädat rummet! Dammat, dammsugit, våttorkat golvet och hela köret så nu är det rent här minnsann! Det tog ett tag, men med musik så går det faktiskt ganska bra att städa! Känns ju lite sådär att städa en fredag egentligen, nolife liksom haha! 
 
Annars idag har jag ju haft praktik ett par timmar! Jävligt skönt med kort dag faktiskt! När jag slutade drog jag hem och pluggade lite sen drog jag till lindex och ica! Sen blev det rensa lite bland skit som jag inte behöver. Slängde kläderna som jag inte behöver och som ingen annan vill ha i en kontainer till myrornas, dagens goda gärning hehe!
 
Om typ en timme ska vi dra bort till Bosse och käka, innan det ska jag försöka plugga lite till! Känner mig jävligt duktig som faktiskt har pluggat varje dag denna veckan! Hatar egentligen engelska, det var därför jag valde att inte läsa det på gymnasiet, men nu när jag vet att det leder till att jag kan börja läsa det jag vill så känns det bättre!
 
I onsdags kollade jag och Lovisa lite på hur mycket pengar man kan få i lån och bidrag när man pluggar. Vi kom fram till att man får så att man klarar sig iaf och det känns bra! Då blir det minnsann att flytta hemifrån! Just nu vill jag väl flytta till Skövde, men det kan ta ett tag innan man får tag på en lägenhet där så man kan ju bo nån annanstans så länge. Antingen om man bor här i stan eller nån annanstans. Om jag nu ska plugga på distans kan jag faktiskt bo vart jag vill, Tidaholm, Skövde, Falköping, Jönköping, ja vart som helst! Får väl se vart jag hamnar!
 
Hepp nu blir det plugg! Ha en bra fredag!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: