Ssandraan

2013-05-28
23:57:52

Jag berättar allt, men säger egentligen ingenting.
Hello! Sitter här o repeterar lite inför min muntliga examination i engelskan imorn, lite nervös är man allt.. Det kommer ju inte bli bra iaf haha! Kan komma frågor på vad som helst som jag gjort, hur fan ska jag komma ihåg en hel bok? Lite svårt känner jag.. Menmen det blir nog bra iaf! borde ju bli godkänd iaf då jag fått C på alla övriga uppgifter. Håller väl tummarna för att internet inte ska fucka ur mitt i allt bara!
 
Jag är ledig ifrån praktiken imorn eftersom jag gick extra länge idag(till 14, haha inte länge men). Skönt att va ledig då hinner jag kolla lite till på engelskan imorn och dessutom kan jag sova ut lite! 
 
Men idag har jag som sagt haft praktik. Vi var ute en hel del idag eftersom det var rätt fint väder, gött! Det är en av fördelarna med att jobba på dagis, man får va ute när det är fint väder! Annars idag har jag inte gjort mycket alls förutom att plugga.. Tråkigt, men imorn är det över!
 
Igår var det också praktik och sen åkte jag in till skövde en snabb sväng! Fick med mig ett linne och en ljusgrej hem. Annars hände det väl inte så mycket igår heller. Jag bokade hotellrum i götet till mig, lovisa, tobbe och folke till nästa helg när det är dags för summerburst! Asgött! Nu är det bara att tagga!
 
Hepphepp nu ska jag krypa ner och titta på film!(och försöka sova) Godnatt!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: