Ssandraan

2013-05-25
12:20:10

long time no see
Hey! Long time no see.. Kass update igeeen, sorry! Jag lever och mår bra iaf! Både praktiken och engelskan börjar rulla mot sitt slut. Ska göra färdigt mitt sista tal i engelskan och på onsdag har jag den muntliga examinationen, sen är det över! Det känns så skönt, kommer bli en sån lättnad när det är över! Praktiken går jag fram till sista maj sen är även den över.. Det känns både skönt och tråkigt på samma gång. Kommer ju sakna det, men får väl troligtvis komma tillbaka och jobba lite!
 
Idag är det lördag, 25 maj, två månader kvar till 20, knappt två veckor till summerburst och knappt fyra veckor till midsommar, känns ju ganska underbart! Idag blir det troligtvis en lugn lördag. Bosse fyller år så lite senare sen ska vi bort dit och fira honom lite. Om en stund ska jag dra bort till ulvesborg och titta på Alveman när han spelar fotboll. Annars blir det nog rätt lugnt idag!
 
Nu ska jag fixa mig lite innan jag drar bort till ulvesborg! byebye!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: