Ssandraan

2013-05-30
22:01:32

Sometimes you have to give up on people
Sitter här i soffan med datorn i knät, chillar och lyssnar på musik. Om en stund är det väl dags att krypa ner. Imorgon väntar den allra sista dagen på praktiken. Har varit och köpt en blomma som jag ska ge till fröknarna imorn och glass som jag ska bjuda barnen på. Känns lite tråkigt att det är sista dagen, kommer sakna mina skitungar! Nu ska jag njuta av livet fram tills sommarjobbet kör igång. Hoppas på mycket sol och värme så man kan sola en hel del!                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Var väl allt jag hade att säga just nu, hörs imorn, eller nåt! Ha det bra!
 

 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: