Ssandraan

2013-05-17
17:50:56

SOMMAR <3
Okej liiite för kass uppdatering kanske! Meeen jag har varken haft tid eller lust till att sätta mig och blogga! Sommaren är ju verkligen här på riktigt nu! Så jäkla gött! Idag har jag legat och stekt i några timmar och förhoppningsvis fått lite färg iaf! underbart!
 
Veckorna rullar väl på som vanligt. Praktik, plugg osv. Har ju gått ner till halvtid på praktiken och det känns riktigt skönt att slippa stressa med allt och att kunna lägga ner mer tid på pluggandet. Har inte så jättemkt kvar att plugga nu, skönt!
 
Förra veckan var det en kort vecka på praktiken, ledigt både torsdag och fredag. På onsdagen drog jag till Victoria och brorsorna. Att spendera tid med brorsorna är underbart!(även om de för tillfället bråkar ganska mycket med varandra och emellanåt kan vara väldigt envisa och sura haha) Spelade fotboll, hoppade studsmatta osv. Jag och brorsorna sov i husvagnen, mysigt, det var längesen jag sov i husvagn. På torsdagen var det marknad i Hjo så vi var nere och kikade lite på den. När jag kom hem till Tidaholm igen var det bara att börja fixa sig för jag, syrran, Sebbe och Kim skulle till Skövde för utgång! En bra kväll, med bra folk.
 
Hela förra helgen var det ju dans som gällde! Repetion på fredag och sen föreställningar på lördagen och söndagen. Det gick väl ganska okej tror jag. Dock är det ju så trångt på scenen när man är så många så det blir svårt göra sparkarna och så ordentligt. Så tråkigt att dansen är slut nu! Längtar redan efter en ny termin!
 
På lördag blev det även en "girls night out" med syrran, Lovisa och Nathalie. Blev husaren för första gången på riktigt länge och jag måste faktiskt säga att jag verkligen föredrar bogrens! Haha jag gjorde världens fail på husaren också, men det behöver vi ju inte gå in på här, haha!
 
Vad har hänt annars sen sist då? Jag och Lovisa har bokat biljetter till Summerburst i Göteborg 7-8 juni, kommer bli så jävla nice! Blir bland annat David Guetta och Axwell! Bara tre veckor kvar, vi räknar ner och taggar som fan! Räknar även ner tills det är dags för Smögen, bara 34 dagar kvar! Och tills jag blir 20, bara 69 dagar kvar! Awesome!!
 
Har även blivit lite shopping såklart!;) Var i Skövde en sväng igår. Massa rea och erbjudanden, det gillar vi!
 
Nu ska jag städa lite innan det blir mat, byebye!
 
Slänger väl in lite bilder ifrån insta!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: