Ssandraan

2013-05-26
22:04:16

Söndagsmys
Sitter i soffan med datorn i knät och tittar på Wallander. En helt vanlig söndag alltså!
 
Har som sagt varit en väldigt lugn helg! Igår tittade jag på Alve när han spelade fotboll. Så duktig som gjorde flest mål i sitt lag och så stolt var han lilleman <3 Sen var vi ju hos bosse, käkade och så. Var väl där till 10 typ sen drog jag en sväng till jennie som var på fest hos crille, men jag drog därifrån rätt snabbt. Hade faktiskt ingen lust att festa. Drog hem och tittade klart på Safe haven, bra film!
 
Idag låg jag kvar och drog mig i sängen ett bra tag. Gjorde klart det sista på engelskan, kändes riktigt skönt! Nu ska jag bara repetera lite inför den muntliga examinationen sen är det över! Sen släpade jag med mig Ziri ut på en liten promenad, var ju dock rätt varmt så hon orkade inte så långt.. Lite senare blev det även en promenad med Lovisa. Annars idag har jag inte gjort mycket alls, mest tittat på film och tagit det lugnt.
 
Måste bara säga att denna veckan har jag saknat mina tjejor otroligt mycket! <3 Känns så sjukt och tråkigt att dom är så långt bort båda två.. Nu är det ju inte långt kvar tills det är dags för student igen och då tänker man tillbaka väldigt mycket på sin egen student, saknar! Jag och jullet har pratat massa minnen hela veckan! Jullet, Klemmet och Sandor <3
 
Nu ska jag väl fortsätta att titta på tv. Vi hörs nästa vecka! 
 
 
 
  
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Doktor mugg

<3

2013-05-26 @ 22:20:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: