Ssandraan

2013-05-29
22:52:17

When you find someone good, don't go looking for someone better.
Idag är det onsdag och vi är mitt i veckan, två dagar kvar till helg och två dagar kvar tills jag tar lite sommarlov! Underbart! Gjorde ju den muntliga examinationen i engelskan idag.. Det gick väl okej förutom att min mick inte funkade så jag fick ringa till läraren istället. Det var lite awkward att sitta o snacka engelska med en helt främmande snubbe haha! Jag fick nog inte mycket vettigt sagt, men det blev bra ändå. Jag slutade på ett C i kursen, vilket jag är helnöjd med! Känns så underbart skönt att det äntligen är över.
 
Annars idag har jag hunnit med att städa lite, tagit en fika på julius med Lovisa, vart ute o gått och tittat på det säsongens sista avsnitt av grey's! Hatar när det är säsongsavslutning på grey's, det slutar alltid med att nåt hemsk händer oså måste man vänta i 100 år för att se fortsättningen.. Menmen!
 
Nu ska jag krypa ner! Imorn väntar den nästsista dagen på praktiken.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: