Ssandraan

2013-11-15
18:29:52

I'm friends with the monster that's under my bed
Oj, nu var det längesen jag bloggade! Man jag har faktiskt varken haft tid eller lust. Vårt internet är jättesegt och då pallar man inte blogga för det tar typ 3000 år.. Nu har vi iaf kommit halvvägs in i november och jag har haft praktik i hela två veckor. Tiden går sjukt fort! Jag trivs bra på praktiken, goaste ungarna! 
 
Ska snart fixa tacos och sen blir det fredagmys hela kvällen. Imorgon blir det inflyttningsfest i Skövde med syrran och grabbarna! Blir nog en bra helg!
 
Kommer inte på något mer att skriva så slänger in en lista som jag snodde ifrån syrrans blogg!
 

Hur många killars nummer har du i din mobil?

Palla räkna elr?

Det första du gjorde imorse?

Gick på toa

Vem fick du sms av senast?

Emma

Vad irriterar du dig på?

Idioter

Tror du på distansförhållanden?

Beror väl på hur långt ifrån det är. Är det för långt emellan så tror jag inte att jag skulle klara det, tror inte det håller i längden.

Vem tänker du på just nu?

Skriver jag inte ut här..

Tror du att den personen tänker på dig oxå?

Nej

Vart reste du sist?

Det var väl Karlstad

Vad gjorde du igår kväll?

Dansade

Liknar du din mamma eller pappa?

Mamma

Ler du ofta?

Mjoo det gör jag nog! Svårt att låta bli när man jobbar med barn

Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?

Kärlek!

Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?

Japp

I vems säng sov du i sist förutom din egen?

Mammas och det ska jag göra i natt igen haha

Vilken färg har din tröja?

Röd

Är du lycklig?

Mjoo ganska

Vad gör dig glad?

Skriver väl lite som syrran här. Vänner, familj, kärlek, dans, musik, barn osv.

Önskar du att du var lyckligare?

Jaa.

Är lycka överskattat?

Nää?

Kan musik göra dig glad?

Yepp kan bli både glad och ledsen av musik


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: