Ssandraan

2013-11-04
20:57:05

Spelet är slut, du vinner igen
Första dagen på praktiken är avklarad. Var väl en ganska rörig dag och kanske inte världens bästa start, men hoppas på en bättre dag imorn! Just nu sitter jag i soffan med syrran och väntar på att ensam mamma söker ska börja, sen åker jag hem och kryper ner i sängen!
 
I lördags vart det ju party. Awesome kväll med alla brudar och grabbarna! Det var längesen nu, så det var askul! Blev utgång på bogrens, massa folk! I söndags pluggade jag och chillade hela dagen, segt men ändå skönt..
 
Nää det var väl allt jag hade och säga.. Nu börjar ensam mamma, tjingeling!
 
 
De bilder som jag alltid vårdat försvinner
och jag har ingenting kvar nu.
Spelet är slut, du vinner igen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: