Ssandraan

2013-11-01
23:13:31

There's something about the bad boys that makes the good girls fall in love
Sitter hemma i soffan och tittar på big brother 2011. Med hemma menar jag hemma hos mamma och syrrorna. Min lägenhet har inte hunnit bli "hemma" än även om jag trivs bra. Har haft en lugn fredag. Eller ja, jag har hunnit med mycket, tvättat(första gången själv, vuxenpoäng haha), städat, handlat och pluggat.
 
Imorn blir det fest och utgång i Skövde. Det är bogrens XL och fest med grabbarna som vi inte träffat på länge nu! Kommer nog bli awesome och all in som vanligt! På söndag blir det plugg och ladda upp inför nästa vecka då praktiken börjar. Just nu är jag ganska opepp på praktik, vet inte varför men..
 
Nu ska jag fortsätta titta på bb! ha en bra helg!
 
 
In the end you're all alone

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: