Ssandraan

2013-09-23
14:30:40

100 snabba


Har man tråkigt så!

 

1. Hur gammal är du? 20 år

2. Hur gammal känner du dig? 
Haha 19.. Inte så längesen jag fyllde 20 så är kvar i att vara 19 år.

3. Vad har du gjort i dag? Inte så mycket än så länge. Käkat frukost, tjötat lite med syrrorna och pluggat.

4. Vilken film såg du senast? Wallander - Arvet

5. Vem ringde du senast? Syrran

6. är du besatt av någonting? 
Haha choklad! Men skulle väl säga att jag är beroende inte besatt!

7. Är du rädd för blod? Njaa, det är väl inte så trevligt kanske, men jag är inte rädd för det.

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Mitt rum, i min mjuka stora säng.

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Haha neeej

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nää inte tagit reda på svaret

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Nu i höstgarderoben är det svart, vinrött och militärgrönt.

12. När vaknade du i dag? 
Vid 10

13. Vilken är din favorithögtid? Älskar julen! Så mysig.

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? På en strand någontans där det är varmt och skönt.

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Kan inte komma på någon plats just nu.

16. Hur vill du tillbringa din pension? Haha så långt har jag inte tänkt än! Men jag vill njuta av den, hitta på saker, njuta av att kunna göra sånt som jag inte haft tid med förut.

17. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting faktiskt

18. Har du någon gång brutit ett ben? Hepp

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  
Hmm jag vet inte..

20. Vem är din favoritkändis? Hmm favoritkändis? Asså jag har aldrig varit en sån som har favoritkändisar så.. 

21. Vad är du på för humör just nu?  Är på ganska bra humör!
  
22. Vilka världsdelar har du varit i? Haha Europa(Sverige och Danmark)

23. Snarkar du? Händer ibland

24. Vilka yrken har du provat på? Omvårdare och barnskötare

25. Hur går du helst klädd? Jeans, kängor, nån snygg topp och skinnjacka

26. Vilket stjärntecken är du född i? Lejonet

27. Vilket är ditt favoritgodis? Chooooklaaad ♥

28. Vad sa du senast? 
Vi tar det när du har slutat.

 
29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Det jag var bäst på? Det var väl matte.

30. Vad har du på dig just nu? Mina dansare-mysbyxor, hoodie, stor t-shirt

31. Vilken är din favoritaffär? Gina, HM, bikbok när det gäller kläder
  
32. Vad har du för storlek i kläder? Small
 
33. Vad har du i dina fickor? Inget alls

34. Vad köpte du senast? Mat ifrån rossies

35. Hur många gånger har du flyttat? Många.. Nu när jag räknade kom jag fram till 11 gånger, men kan ha missat någon.

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Mobil, choklad, vatten

 
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Definitivt kvällsmänniska!

38. Senaste filmen du såg på bio? Vad jag kan komma ihåg har jag inte varit på bio sen jag såg Breaking Dawn part 1 :O

39. Har du blivit sydd någon gång? 
Nej.

 
40. Har du någon gång badat naken utomhus? När jag var liten?
 
41. Vad åt du till frukost? Minibaguetter som man värmer i ugnen
 
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Var 10 år, gick i fjärde klass, tränade gymnastik 3 gånger i veckan. Hängde 24/7 med min bästa kompis.
 
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Har inget körkort så nej.

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Kommer inte på något nu

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På byrån i mitt rum.

46. Vad var det sista du åt? Frukost

47. Vem är världens vackraste kvinna? Hmm vet inte

48. Är du blyg? Jaa

49. Vilken var den sista konserten du var på? Inte varit på någon direkt konsert.. Men senaste musikgrejen är summerburst.

50. Vad heter du i andra namn? Emelie

51. Har du varit med om en bilolycka? Njaa, vi krockade med ett vildsvin förra året, men hände inget alls med oss utan var bara vildsvinet som skadades och någon liten grej på bilen.

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Mjoo det har jag nog

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Dans!♥

54. Har du några husdjur? En hund och en katt

55. Vill du gifta dig? Ja

56. Vad är du sugen på just nu? Att flytta hemifrån

57. Vad är klockan? 14.04

58. Vad är det konstigaste du ätit? Haha jag är jävligt kräsen så äter inga konstiga saker!

59. Har du någon udda förmåga? Nää det tror jag inte?

60. Var växte dina föräldrar upp? Mamma i Tidaholm och pappa i Brandstorp

61. Vad önskar du dig i julklapp? Inte tänkt så längt, men blir nog pengar, grejer till lägenheten(som jag för hoppningsvis har då) nån parfym, kläder kanske.

62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Massa och massa vet jag inte. Men har väl varit en del uppträdande i dansen och gymnastiken. 

63. Göteborg eller stockholm? Gillar båda, men Göteborg ligger nog först på listan.

64. Har du sett någon dö? Ja, en av våra katter..

65. Har du någon gång ringt polisen? Nää

66. Hur många grader är det ute? 5 grader enligt mobilen, hoppas att det inte stämmer!

67. Vilken färg har ditt hus? Gult tegel

68. Vad sjöng du senast? Diamond - med Rihanna. Dom sjäng den på tven så jag o syrrorna sjöng med

69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? Jag tror det.

70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? Nej

71. Har du svenskt ursprung? Japp

72. Hur mycket väger du? Vad jag väger är något jag inte talar om för andra, inte ens för min mamma. Ingen annan har med det att göra :)

73. Har du ett turnummer? Nää 

74. Vem kramade du sist? Ziri

75. Har du någon gång åkt snowboard? Nää bara skidor

76. Kan du åka skateboard? Kan jag väl inte påstå att jag kan

77. Nämn någon du beundrar och varför? Mamma

78. Har du gröna fingrar?Haha nää

79. Har du svimmat någon gång? Japp

80. När lärde du dig senast någonting nytt? Idag

81. Har du, eller har haft, något smeknamn? Sassa när jag var liten och nu är väl det enda Sandor haha

82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? Resa och leva livet

83. Är du vidskeplig? Naae

84. Vilka är dina största svagheter? Ganska dåligt självförtroende ibland, FÖR snäll, blyg 

85. Vad händer till helgen? Inga planer än, men kan väl hända att det blir utgång

86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Nej

87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? Pluggat. Därmed slipper jag att plugga massor imorn

88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? Sjunga, äta sushi, åka saker(typ på liseberg) som snurrar för mycket utan att må illa

89. Vilken är din favoritrestaurang? Käkar väl inte på "riktiga" restauranger så ofta, blir mest typ thaimat och så, så jag får väl säga thaihouse.

90. Bada eller duscha? Bada

91. Är du bra på att laga mat? Haha mjaa inte jätte..

92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? Uniform, nej, men speciella arbetskläder

93. När och varför var du på sjukhus senast? I augusti för blodgivning

94. Vilket är ditt drömyrke? Förskollärare

95. Har du några Piercings? Japp i naveln

96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? Hårdkokta

 97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? STUDENTEN

98. Vad gjorde du 8.00 imorse? Sov

99. Har du gråtit idag? Nää

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Titta färdigt på en föreläsning om barns rättigheter

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: