Ssandraan

2013-09-08
22:53:14

Dance through your life
Hejhej! Sitter i soffan och tittar på Wallander, tända ljus och popcorn, söndagsmys! Har dock redan sett filmen, alla wallanderfilmer har ju visats på tv ett antal gånger. Men det är ju nya på gång nu, längtar tills dom kommer ut.
 
Helgen har varit bra, i fredags var det fredagsmys med syrrorna, tacos och mys framför tven. Igår var det utgång, med syrran, vickan och erica. Förfestade hos vickan och då var även Elin och Viktor med. Albin Myers var på husaren så det var sjukt mycket folk. Men roligt var det! Dock måste det ju ha känts ganska mesigt för Albin Myers, jag menar han var ju på summerburst och nu var han på lilla husaren, haha. Men det var ju bra drag så!
 
Idag har jag inte gjort mycket.. Pluggat lite, annars har det mest blivit chill framför datorn och nu ikväll var vi hos Bosse och käkade. En helt vanlig söndag med andra ord.
 
Annars i veckan har det varit en del plugg såklart och sen har ju dansen kommit igång igen. Sjukt roligt med dansen! När man dansar spelar det ingen roll om man är glad, ledsen eller arg innan, efteråt mår man iaf alltid mycket bättre. Är man inne i en jobbig period så är dansen en väldigt bra undanflykt ifrån det jobbiga, man släpper allt för en stund och går in helt i dansen.
 
Ja, jag skrev ju förra veckan att jag skulle skriva om dagarna i Karlstad, men det har inte blivit av i veckan och jag tänker inte skriva om det nu heller utan det får vänta tills nästa vecka, för nu ska jag fortsätta titta på wallander!
 
Ha det bra!
 
Instaweek
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: