Ssandraan

2013-09-22
22:21:49

If I lose myself
Usch! Känner att jag blivit riktigt dålig på att blogga! Måste försöka bättra mig och skriva oftare. Det är ju roligt att kunna gå tillbaka och titta vad man gjort och vad som har hänt i livet! Brukar gå tillbaka och läsa om vad som hände under studentåret och det är riktigt roligt att läsa!
 
Iaf! Söndag och det innebär som vanligt Wallander och mys framför tven! Skönt med en lugn dag så att man kan ladda upp inför en ny vecka. Denna veckan blir det mycket plugg, vi har vår första tenta på torsdag, nervöst!
Ska fortsätta leta lägenhet också. Som jag skrev tidigare i veckan så var jag och kollade på en lägenhet, men den kändes inte riktigt rätt så jag tackade nej till den. Kändes bäst att göra så eftersom jag var tveksam. 
 
Annars har väl veckan varit ungefär som vanligt. Dans tisdag och torsdag, riktigt roligt! Speciellt discon, vi har kommit upp i ett bra tempo nu och det är askul! Så skönt att bara komma in i danssalen och bara släppa allt och köra järnet, man får ut så mycket genom dansen. I onsdags var jag i skolan en sväng, vi blev helt klara med vår gruppgestaltning så nu är det fokus på tentan som gäller. Har även kommit igång ganska bra med den skriftliga individuella uppgiften, så skolan flyter på bra nu. I torsdags var jag i Skövde en liten sväng, kikade i affärer, köpte vantar och nagellack! I fredags var det fredagsmys med tacos hos Bosse med familjen och sen mys framför tven. Igår hade vi fest här hemma, firade Jennie! Kvällen blev väl inte riktigt som tänkt, men bra ändå.
 
Det var väl min vecka lite kort! Nu började Wallander igen så nu ska jag släppa datorn.
 
Ha det bra!
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: