Ssandraan

2013-09-30
21:22:11

Jag väntar fast jag redan vet
Hejhej! Måndag och jag sitter i soffan framför ensam mamma söker. Har jobbat hela dagen så det har väl inte hänt så mycket. Jobbig, men rolig dag. Höst innebär många förkylda barn, vilket innebär ganska mycket gnäll. Gnäll sprider sig dessutom ganska mycket mellan barnen. Men jag klagar inte, för de bra och roliga stunderna väger definitivt upp de jobbiga. Denna veckan jobbar jag även onsdag eftermiddag och torsdag hela dagen.
 
Förra veckan hade vi ju tenta. Jag tror att det gick okej, ska väl inte säga för mycket än, vi får reda på resultatet om ett par veckor. Känns skönt att ha det gjort iaf. Jag hatar dock när man ska plugga på massa skit ifrån flera olika böcker, men det som tentan/provet innehåller kommer ifrån endast en av böckerna.. Men som sagt tentan kändes okej.
 
I fredags jobbade jag hela dagen och sen var det fredagsmys med pizza och skräckfilm. I lördags pluggade jag och sen på kvällen blev det fest och utgång i Skövde. Kul kväll med mycket folk på bogrens.
 
Imorn drar jag in till Falköping för föreläsningar och starten för delkurs 2. När man tittar på planeringen så känns denna delkursen mindre intensiv, vilket känns skönt!
 
Hepphepp nu blir det lägga undan datorn och titta på ensam mamma! Byebye!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: