Ssandraan

2013-09-17
18:09:11

Lägenhet?
Sitter i sängen, dunkar musik och chillar. Funderar på att plugga lite till innan dansen. Idag har vi haft två föreläsningar och sen en liten gruppdiskussion. Rätt tråkigt. Ska till skolan en sväng imorn med. Vi ska göra en gruppgestaltning och tänkte att det kan va skönt att ha det gjort denna veckan så att man bara kan fokusera på tentan nästa vecka. När jag kommer hem imorn ska jag titta på lägenheten jag pratade om igår! :D Är den bra och det fixar sig i tid med csn så flyttar jag den 1 oktober! Alltså om två veckor! Trodde inte det skulle gå så fort, hehe.
 
Nepp nu ska jag väl försöka ta tag i pluggandet om jag orkar..
 
Byebye!

Kommentar:
#1: sannis

vad är det för lägenhet ?

2013-09-18 @ 14:37:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: