Ssandraan

2013-09-16
20:52:50

Since you been gone, I can breathe for the first time
Hejhej! Måndag igeeen.. Veckorna går fort och helgerna går ännu fortare. Nu är det riktig höst ute, kallt som bara den har det varit ute idag, usch! Men lite mysigt är det ändå med hösten, sitta inne och mysa under en filt, med tända ljus. Idag gick vi in på 4:e veckan i skolan. Än så länge går det bra, men det är ganska mycket. Nästa vecka har vi vår första tenta, uuuusch! Men får väl hålla tummarna för att det går bra!
Förra veckan var det en del plugg såklart. I torsdags var jag i Skövde. Jag och Lovisa käkade på thaihouse och kikade lite på stan. Köpte bara lite smågrejer som jag faktiskt behövde. Helgen var lugn faktiskt! Nykter helg, hemma, ganska skönt, det var längesen. I fredags fuckade min dator ur så har inte haft någon dator på hela helgen, det var först idag som jag fick ordning på den. Tur att det gick och fixa iaf, lite svårt utan dator när man pluggar.
I veckan blir det plugg, dans osv. I helgen blir det fest här hemma, all in! Annars får jag se lite vad som händer!
Btw! Idag fick jag mail om att kolla på en lägenhet. Här i stan iofs, men det duger tills jag kan få en någon annanstans(i Skövde). Antar att jag får titta på den i veckan, sen är det väl bara att hoppas på att den äär bra och att jag får den!
Nu är det snart dags för ensam mamma söker!

Kommentar:
#1: sannis

vad kul ! vad är det för lägenhet ? :)

Svar: Blev inget med den lägenheten :)
Sandra

2013-09-18 @ 14:36:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: