Ssandraan

2014-01-02
19:36:32

Why am I the only one trying
Då var det den 2 Januari 2014! Ännu ett nytt år är här, ett år som jag hoppas blir mitt år. De senaste åren, 2012 och 2013 har varit bra år. Sommaren 2013 var den bästa på många år, våren 2013 var också riktigt bra. 2012 var självklart ett bra år eftersom det var studentåret, det var grymt första halvåret. Med alla bra stunder dessa år så kom det även en del dåliga. De två senaste åren har verkligen gått upp och ner och detta året vill jag verkligen minska på nergångarna. Nu är det ett nytt år och dags för nya tag och det är jag som ska försöka göra det till det bästa året någonsin! Det är dags att släppa taget om det och de som får mig att må dåligt och fokusera på det som får mig att må bra! "Life is what you make it". 
Nedanför har ni en lista med några utav 2013 års guldkorn!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: